21 April

Blogg.se appen har börjar lagga igen så jag har inte kunnat skriva så mycket som det var tänkt..
+ att jag har haft lite att göra så har itne riktigt haft tid!
I alla fall - igår tillängnade vi dagen åt att städa och tvätta. För strax efter 5 så skulle Oliver och Emma komma.
Vi blev klara rätt snabbt så vi tog det mest lungt men tillslut så tog vi oss ut i det jätte fina vädret
som var igår! Gick bort till en badplats som låg bortanför Björns praktikplats. Det var jätte fint
men det blåste rätt mycket vid vattnet. Var ute ca 1 timme innan vi gick hem igen och väntade på
att gästerna skulle komma.
När dom kom drog vi iväg och handlade först. Köpte massa tacogrejer och lite gott till kvällen.
Så när vi kom hem så gjorde vi tacos och åt! Jätte gott!
DOCK..så märkte jag verkligen hur mycket jag lyckats krympa min magsäck då jag blev
helt och hållet STOPPmätt på bara en tacorulle! Ändå så tryckte jag i mig en till + massa cola och naturgodis..
Dum grej att göra...idag är min mage i jätte obalans och jag mår nästan lite illa..
Note to self: Ät inte mer om du redan är skitmätt..
 
I alla fall efter maten körde vi lite Just Dance och prata lite innan vi slog på TV:n och kollade på Hancock.
När den var slut åkte dom hem och vi gick och la oss. En mycket trevlig kväll ♥
 
Idag ska vi bara ta det lugnt. Plocka iordning lite efter igår och sen ska vi nog gå på en promenad
i det fina vädret.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0