10 April

Sitter i soffan och tar det förbaskat lugnt. Har haft en ovanligt lugn och slapp dag idag. Nellie vaknade vid 8 och fick lite mat. Och efter ca 40min somnade hon om. Just då var jag redan för pigg för att somna om (runt 9 tiden) så jag gick upp och åt lite frukost och väntade på att Nellie skulle vakna.
Och jag väntade, och väntade och väntade... KVART ÖVER 12 vaknar ungen till liv! haha, fan hade jag vetat att hon skulle sova så länge så hafe jag LÄTT gått och lagt mig efter frukost!

Jaja det var trevligt att ha lite ensamtid också. Även fast det kändes lite tomt.
Men sedan efter hon fått lite gröt så var det full rulle i gåstolen i några timmar innan hon sov ca 1,5 timme till. Vaknade lagom tills Björn kom hem.
Lagade lite mat. Fick bli fullkornsris med tacokryddad "kött"färs! Blev jätte gott!
Kan säkert bli ännu godare om man har en liten frisk sallad till. Tyvärr hade vi inte mycket till grönsaker hemma just nu.

Sedan körde jag lite Just Dance. Fick bli några enstaka låtar bara. Ifall tills svetten lagom började rinna!
Lyckades sätta 5!!! stjärnor på Rock' n Roll med Skrillex!
Blev as lycklig, haha!

En trött Nellie i morse och glad och sprallig Nellie när hon vaknat!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0