Livet ordnar upp sig

Sitter och kollar på MTV och reflekterar över dagen som varit.

Fick sova lite extra idag, så för att tacka min kära fästman så bjöd jag honom på fika pp Stagårds.
Efter det svängde vi förbi banken och öppnade ett sparkonto till Nellie samt försäkrade henne.
Jag valde även att bli nyckelkund.

Sen handlade vi lite och sen dess har vi bara suttit hemma och tagit det lugnt.
Orkade verkligen inte laga någon mat idag så idag fick det faktiskt bli pizza..
I morgon blir det upp tidigt - då Björn ska hämta nycklarna till gästlägenheten som hans familj ska bo i, för imorrn kommer dom!
aaah känner mig lite stressad, och der blir bättre av att det är så mycket som ska göras imorrn.
Hämta nycklar - städa lägenheten - baka och samtidigt försöka ta hand om ett barn.
Sen får vi ju inte glömma bort att det bara är ca 2 veckor kvar tills vi flyttar och börjar vårt nya liv, vilket känns helt underbart!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0