24 Oktober

Lill-lördag och jag roar mig med att springa i tvättstugen och snart ska jag baka.
Idag kom mitt paket från Kakburken! svart, röd och orange färg, svart och rött socker och 75 st svarta och orange muffinsformar.
Slänger nog upp en bild på slutresultatet sen!
 
Nellie ligger brevid oss i soffan och sover, ganska skönt att hon har börjat somna lite mer på egen hand nu istället för att vi ska behöva springa omkring och bära på henne tills hon somnar.
Och i morse när jag hade gett henne mat så kaskad spydde hon över både henne själv och mig!
Så det var bara att byta kläder..igen! haha ♥
 
Försöker även fixa bloggen, eller rättare sagt jag försöker lära mig koder och stilmallar och allt vad det heter!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0