10 dagar kvar

åh dagarna går så fort, ibland lite för fort!
Nu var det fyra dagar sen jag skrev och nu är det bara 10 dagar kvar tills vi flyttar.
Och det är bara 4 dagar kvar tills Nellie blir 2 månader, det är helt otroligt vad fort tiden går med ett barn.
Men det är faktiskt kul, jag vill att tiden ska gå lite fort så hon blir större och lite mer "roligare" missförstå mig rätt..
det är sjukt mysigt när hon är så här liten men det ska bli skönt när hon kan sitta själv och lite senare börja gå och prata, och man kan börja leka och busa lite mer.
 
Ialla fall så har vi haft celebert besök i helgen av självaste Annie!
Mycket, mycket trevligt och det ska skönt att kunna umgås lite mer sen när vi flyttar till stan.
Jag ska även boka tid för tatuering så fort jag kommer in till stan.
Har massa idéer men jag tror jag har kommit fram till vad jag ska göra!
Sen vill jag även pierca mig igen, haha mycket nu känner jag.
 
Snart är det Halloween och då är det dags att baka igen.
Blir dubbel sats denna gång, så 24 st cupcakes, med olika färger och smaker.
Beställde lite strössel och färg från Kakburken.se förut.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0