Morgon friss

Måste bara säga att jag vaknade upp med världens snyggaste frilla idag ;p



Vet inte riktigt hur jag har sovit inatt men på något vis har jag lyckats "tryckt" upp håret
och sen legat med det sådär upptryckt så att det har formats efter det :p

I alla fall, idag är det den 17 Juli och jag och mannen får säga grattis till oss
själva igen! Då vi "firar" 1 år & 11 månaders Förlovning ♥
Tycker det är kul hur folk omkring oss sa att det inte skulle hålla mellan oss
och att vi var galna som förlovade oss efter bara 1 månad tillsammans!
Och jaa visst det var väl galet, men hey, konstigare saker har faktiskt hänt ;)
Det kändes rätt för oss och jag tycker vi har lyckats motbevisa alla rätt bra nu
efter ca 2 år tillsammans!

Har ätit lite frukost och glassbåtar :p haha!
Och bara tittat på TV, funderar på om jag ska ställa in lite disk :)
Och sen bara fortsätta vänta på att Mannen ska komma hem!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0