Söndag all over again..

Mjaha söndag igen då!
Igår ville inte mitt internet fungera, så därför blev det ingen uppdateringen igår -.-
Men kan berätta att vi åkte hem till Mamma och Pappa vid 12-tiden igår.
Mormor kom också, så åt vi lite tårta och fikade :)
Sen bjöd Mamma på pannkakor till middag, tack tack!
Sedan framåt kvällen åkte vi tillbaka hem.

Min förkylning blir bara bättre och bättre för varje dag och jag börjar känna mig lite friskare (y)
Idag har jag hängt med Mannen min till gymmet och suttit där och hejjat på honom ♥
Lagat lite mat och nu springer vi upp och ned mellan tvättstugen och lägenheten :p

btw, har hittat världens bästa spel till iphonen och jag tycker ALLA borde dra hem den och börja spela!
Trapple på engelska, men för oss är det mera känt som Musfällan :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0