Röd dag

Åh vad skönt med röd dag! Det betyder att vi får njuta av att ha pappa Björn hemma med oss en extra dag!
Nellie verkar vara lite bättre idag. Hon hostar lite till och ifrån men är inte lika hes som igår.
Efter att hon somnat för natten så tog det bara någon timme så vaknade hon för att hon var så täppt och var jätte ledsen. Så hon fick komma in till oss och få lite nässpray. Stackarn hostade så mycket så hon spydde..
Men så fort nässprayen hade gjort sitt så kunde hon somna om så gott hos oss <3

Så imorse fick vi lite sovmorgon till halv 10! Mycket trevligt måste jag säga. Lite frukost och en kaffe på det så kunde man sedan börja dagen.
Skrev ihop en liten inköpslista och gick iväg till Maxi för att handla lite.
Och nu i skrivandes stund sitter jag och myser med en filt i soffan, ungen sover och mannen diskar.
En lugn och skön måndag. Tyvärr måste jag ta tag i mig själv och städa lite sen..







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0