Disig fredag

Japp vädret är rätt sunkigt..grått och väldigt tråkigt. Jag vill ju ha sol! Och värme också för den delen..
Men jag är glad så länge det inte är snö i alla fall!

Just nu ligger virvelvinden Nellie och sover middag i våran säng. Och på tal om det så har hon börjat med något sjukt gulligt! Ibland när hon vaknar brukar hon liksom började prata lite så då brukar vi gå in till henne och säga hej och ta med henne ut till vardagsrummet MEN två gånger nu när hon har vaknat har hon tyst som en mus klättrat ner från våran säng och tassat ut till oss i vardagsrummet <3 Så mysigt att se henne komma gåendes i hallen alldeles sömndrucken, haha!

Skönt att det äntligen är helg nu i alla fall.
Och på tisdag och det tillbaka till vardagen igen. Jag är lite smått orolig över hur det kommer gå att lämna Nellie på dagis.. Usch hatar att lämna henne där gråtandes..
Meeen jag vet ju att hon är i bra händer i alla fall. Personalen på hennes avdelning är alldeles underbara! Jag gillar dom starkt.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0