Detta eviga tjat..

Nej, nej, NEJ! Ajjajj.... Nellie? Ajjajj!! *suck*
Så ser våra dagar ut mellan varven av lek och blöjbyten, haha! Tur att det "bara" är en fas som förr eller senare går över. Just nu är monstret på dagis. Så jag sitter hemma i soffa och har pysslat om min naglar lite grann.
Har släng på en maskin tvätt också med Nellie's kläder.
Och när den är klar så får det nog bli en till fast med våra kläder. Min förkylning verkar vilja hänga kvar ganska länge då jag fortfarande är lite snuvig och på kvällen när vi ska sova så börjar jag alltid hosta.
Skönt att det snart är helg i alla fall. Hoppas att det snart blir plusgrader så att all denna snö kan smälta undan och försvinna för gott! Blir bara deppig av att se den..
Och inte är det super kul att gå till dagis i det heller.

Det bästa som har hänt den här veckan är väl att vi har fått låna en dator av mamma och pappa! Våran kraschade ju för lite mer än en månad sen. Så idag hoppas vi på att kunna fixa till så har internet på lånedatan!











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0