Brr..

Usch, det är så otroligt kallt ute idag!
Har snöat lite grann också men mest bara varit kallt.
Nellie bestämde sig för att vakna klockan 7 imorse. En halvtimma innan vi egentligen går upp.
Käkade lite frukost, sa hejdå till Pappa Björn, klädde på oss lite kläder och sedan inväntade vi mormor.

När Mamma kom så pratade vi en liten stund och jag fick lite mat till Nellie.
Sedan tog vi på oss kläderna och for iväg till Rusta och kollade lite. Innan det var dags att dra vidare till stan.
Hade möte på AF klockan ett nämligen.
Och det gick jätte bra. Pratade mest om skräckfilmer och om allt som försegick ute vid Norra förr i tiden då dom hade psyk hemmet igång. Men nästa vecka får jag förhoppningsvis något slags svar om hur det blir med en praktik plats jag har "sökt".

Efter mötet mötte jag Björn och Nellie och så gick vi till Ginger och åt lite mat.
Precis när vi hade kollat en buss hem så mötte vi Oliver på stan så vi drig runt lite med honom en stund innan det blev för kallt och Nellie var trött och hungrig.

Just nu ligger monstret och sover. Hon sov ingen middag idag så hon slockade vid halv 6. Inte bra, men vad ska man göra.
Börjar bli rätt trött och känner egentligen för att krypa ner i sängen och blunda men det känns som att Nellie kommer vakna vilken sekund som helst.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0