Brr!

Det är så kallt ute nu! Ca 5 grader när vi ska gå till dagis!
Idag är det skolfotografering som stod på schemat. Och eftersom att det trots allt är väldigt
fint väder ute så ska dom ta kortet ute. Det kommer nog bli jätte fint med alla höstfärger ♥
 
Björn är på kursen och ja, jag sitter här hemma som vanligt. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag.
Städa och tvätta kläder kanske? Tråkigt, men skönt att kunna göra det utan att behöva försöka
ha koll på ett litet monster som kryper omkring, haha!
Både igår och idag gick det jätte bra att lämna! Känns super skönt att se henne le när jag går.
Igår vaknade hon precis när jag kom dit så jag kunde bara öppna dörren till rummet där hon sov
så kom hon krypandes mot mig ♥
 
Idag är det även Gamleby marknad. Fast vi har typ inga pengar då vi får våra pengar imorgon..
Men men, vi får se om vi kan lösa det där. Skulle vara jätte kul att gå!
Och så är det bara en månad kvar tills vi ska på Halloween party hos Emelie!
Längtar jätte mycket!
 
Juste! Härom dagen fick Zira följa med mamma hem till Blackstad.
Eftersom att hon har kissat och bajsat så mycket på Nellies matta och jag helst inte vill
behöva köpa en ny. Så fick det bli såhär. Men Zira verkar trivas jätte bra än sålänge!
Så efter att hon verkligen har vant sig vid att vara där så ska mamma ta ut henne i sele till att börja med.
Så hon får gå och känna av området. Och efter ett tag så ska vi testa att släppa ut henne så
att hon kanske kan bli en utekatt tillslut.
 
 


Kommentarer
jenny

Å vad kul med första dagis kortet =)
Det första är alltid lite speciellt.
skönt att det går bättre att lämna henne nu, det går ju så mycket lättare att göra sina saker hemma när man slipper passa på nån också =)

Svar: Jo precis :)
Jajo det är skönt när det går bra.
Therese Svensson

2013-09-26 @ 11:18:02
URL: http://jennytsf.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0