AF med förhoppningar

Hade ju möte på AF idag med min underbar handläggare!
Jag tycker verkligen synd om människor som hatar AF så mycket. Jag trodde att jag hade hatade AF också efter allt jag har hört, att dom behandlar än som skit, man får ingen hjälp osv och jag var skitnervös när jag skrev i mig.
Men jag har haft tur! Min handläggare är den bästa personen i hela världen känns det som. Hon gör allt för mig och är så satans trevlig!
Jag önsker er alla där ute som hatar AF. Det är inte AF i sig. Det är personerna där dom som gör det möjligt! Det handlar bara om att hämna rätt. Det gjorde jag.
Det var positiva nyheter. Ännu är iget bestämt men praktikplatsen jag sökt till verkar vara positiva till att jag vill ha min praktik där.

Det var även lite marknad på stan idag så jag och Björn passade på att ta en sväng och köpte oss två munkar var! Haha man måste ju passa på när det är marknad! Sedan tog vi en fika på Mejeriet och sen fick jag följa med honom till kursen en sväng medans jag väntade på att Mamma skulle sluta. 
Det var så ruskigt kallt ute idag! Och imorse och på eftermiddagen så regnade det en del.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0