TRÖTT

Jag är sååå trött! Just nu ligger jag i soffan med täcket på (dock börjar det bli väldigt varmt nu!) tittar på Björn när han kör Just Dance, duktiga han!
Jag fick tvinga mig själv till ett 10min pass, SÅ trött var jag, haha! Nä men jag jag hade mycket hellre gått ut och joggat men tänkte att jag skulle försöka göra något annat som omväxling.
Man svettas så mycket mer när man kör på Wii1 och då känns det verkligen som att man har gjort något! Men när jag joggar blir jag bara flåsig och då känns det annorlunda..liksom, visst det känns ju bra och att jag har rört på mig men det blir en "starkare" känsla när man blir svettig!

I morse kliade jag mig lite i näsan vilket ledde till att jag fick stå över handfatet i 5 min för att jag började blöda näsblod..
Hoppas verkligen inte att jag är påväg att bli sjuk eller något för det har jag inte tid med! + att jag snart ska ha mens..
Nästan bara tråkigheter ju? Haha! Det braiga är i alla fall att vi har haft världens bästa Elinn som nattgäst inatt!
Hon glömde lite saker här så om jag känner henne rätt så kommer hon tillbaka till veckan ;)
Det som också är väldigt bra är att Björn snart, kanske ska få byta sina arbetstider! Så då kommer han sluta klockan 2 istället för 4! Jag kommer bli världens lyckligaste tjej då!

Btw; har smakat den där konstiga Aloe Vera drycken! Hmm? Ja den luktar jätte mycket smultron tycker jag! Och den smakar lite som det också. Tror dock inte att jag skulle palla dricka en hel men kan tänka mig att den är riktigt god iskall!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0