Prat,prat och ehm.. PRAT!

Haha ja ungefär så kan vi ju beskriva gårdagen!
Vid 1 ca kom Emelie till mig! www.happydotspot.blogg.se
Vi satt och pratade om ALLT, precis allt ni kan tänka er!
Jag tror vi gick igenom varje liten känsla, haha.
Men det var skönt. Det kan vara väldigt skönt att prata av sig om allt ibland.
Det slutade med att hon åkta hem tid halv 1.. Snacka om man var trött sen!
Jag somnade som en stock så fort jag la huvudet på kudden.
 
Nellie sov ganska bra inatt. Vaknade dock vid halv 6 och var jätte glad!
Mat, ny blöja och sedan somnade hon om som tur var.
Vi drog oss ganska länge i sängen idag. Inte förens klockan började närma sig 11 gick vi upp.
Åt frukost och sådär. Sedan kom Mamma efter jobbet. Vi monterade in den nya bilbarnstolen också!
Det gick ganska bra faktiskt. Och Nellie satt som en prinsessa i den! Hon tyckte det var jätte roligt.
Och så köpte vi en sån där solskyddsgrej som man sätter på rutan. Dock så sög den..
Så vi ska nog köpa en annan kanske.
 
Åkte och handlade lite och sen åkte vi hem. Jag tog mig i kragen och drog ett 25min pass på Wii1.
Jag har haft som svimmningskänslor både iförr går, igår och lite idag.. Vet inte riktigt vad det kan vara.
Kosten går relativt bra. Åt glass idag dock men annars så.
Dock tryter träningsmotivationen... Varför kan det inte bara bli en rutin för!? Åh så segt..
Har precis ätit lite mat så nu ska vi bara ta det lugnt. Jag kanske sätter mig en stund ute på balkongen
och lapar lite sol tillsammans med katterna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0