Maj 30

Åh det händer så mycket känns det som! Igår skaffade jag gymkort på TR här i stan. Ett månadskort! Känns riktigt bra faktiskt. Kanske kan kickstarta kroppen lite med gymmet.
Nellie har börjat sova jätte dåligt på dagen så nästan varje dag är en kamp..
Annars är det full rulle här hemma. Jag är MammaTess, Sambo/FlickvänsTess, GymTess, StädTess och LagamatTess, haha! Och ibland kan jag bara få vara Tess också. På söndag har jag bokat in mig på Sh'bam på TR! Låter riktigt kul faktiskt så det blir nog bra!

Michaela har varit här på besök också! Mycket, mycket trevligt. Och snart tar hon studenten också, som jag och Nellie ska gå på.
Och imorgon kommer förhoppnigsvis Annie och då ska vi sola solarium. Om inte kommer sticker jag nog till gymmet och kanske solar där.
Nu ska jag bara mysa med familjen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0