Hemskt..

Helgen bara FLÖG förbi och just nu är det måndag kväll.
Har hunnit med ganska mycket idag faktiskt! Har stuvat om lite i förrådet samt skrubben och städat och fixat
i Nellies rum så nu ser lite trevligare ut.
När jag får mina pengar sen så blir det till att beställa gardiner och en taklampa!
 
Har precis tagit mig ett pass på Wii1. Blev ca 15-20 min och svettig blev jag.
Sen är det ju så jäkla varmt också! Fasten att klockan är över sju.
 
Igår hände det en sak här i Västervik som har fått många att bli lite skärrade.
Ett mordförsök. Mitt på stan blev en man kvivhuggen och ligger nu på sjukhuset.
Efter nio tiden var det och det var fortfarande ljust ute.
Mina tankar går till er, du vet vem du är ♥
 
Imorgon ska vi hämta en byrå till vårat rum!
SÅ glad just nu! Den kostar ca 1300 ny och vi ska köpa den för 700. Och den är knappt använd!
Jag har även fått en gratis medryttar månad av en bekant! SÅ SNÄLLT!
Som jag ska börja nyttja i September hade jag tänkt. Vi har så mycket bokat och grejer som händer
dom här kommadne månaderna så det kändes bättre att vänta tills det är över.
 
Nu är jag hungrig som ett as så ska ta något att äta!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0