5/5-13

Jaha då var det söndag igen..snart kommer väl söndags ångesten och knackar på.
Jag har fått någon slags Slender man fever eller nåt! Ja okej han är påhittad och "egentligen" inte så läskig.
Men ändå så är det något creepy över honom som gör att jag hela tiden är så jävla rädd, haha!
Önska vi hade en bättre data så att man kan köra Slender spelet på datan. Har ett spel på
mobilen men har tröttnat lite på det. Man bara dör hela tiden, haha!
 
Just nu rullar en maskin tvätt och snart ska vi (jag) ta hand om köket, damsuga, plocka undan osv.
Nellie har kommit in i någon jätte pappig period nu så jag undrar hur det kommer gå denna veckan?
Hon är även börjat vakna en gång på natten. Jätte ledsen och otröstlig. Vet inte om det är bara sömnen
eller om det har med denna utvecklingsfas grej att göra?
 
Hur går det med träning/kost då?
Jodå det går väl hyffsat. Har börjat gilla att jogga nu faktistk! Speciellt nu när det är så fint väder ute.
Igår sprang jag hela rundan själv! Vilket som också var mitt mål! Ska testa det "andra" hållet också.
Vi har gjort upp ett "schema" om vad vi ska göra på vilka dagar och jag hoppas att det blir bra.
Kosten? Hm ibland är det väldigt svårt. När man inte har så mycket pengar till att kunna handla
någon viss "mat" så kan det vara lite trögt men vi försöker så gott det går.
Lunchen tycker jag är svårast dock..jag är inte den personen som direkt tycker om att stå
vid spisen och laga två mål om dagen. Men därimot så funderar jag på att kanske började göra
matlådor att ha i kylen så att det bara är att plocka fram!
Har börjat använda ShapeUp appen igen lite smått. Mest för att se hur mycket protein och kcl det innehåller.
Jag räknar absolut inte kalorier till punkt och pricka men att ha lite medelmåtta koll känns ändå bra.
Motivationen finns där men jag tycker inte det händer något..och det sänker mig lite..
Samtidigt nu när Nellie sover så här oroligt och man inte får tillräckligt med sömn då tappar man
liksom orken till att pusha ordentligt..
 
 
Feels soooooo far away...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0