Tänder!

Nej jag har inte skrivit på ett tag..varken haft tid, ord eller lust. Det har häbt ganska mycket sen sist och jag har hått omkring med spridda tankar.

Sist jag skrev så hade jag varit iväg på fest och grejer. Resten av veckan hade vi Alecs på besök två av dagarna. (han sov över) och sen har jag och Björn vara tagit det lugnt tillsammans.
Sen kom Alecs hit igen innan han skulle åka hem.
Helgen blev som den blev men jag är nöjd överlag!

Jag har inte kommer iväg till TR än då pengarna har fått gå till lite mer nödvändiga grejer. Men snart så!
Väntar bara på att pengarna ska rulla in så ska jag ta mitt arsle bort dit!
Har faktist inte rört på mig alls så mycket..mens och flytttankar har tagit upp mitt universum..

I alla fall så kan jag presentera Nellies två tänder som är påväg upp samtidigt!
Åh på tisdag blir hon 7 månadet!
Hon börjar bli sååå stor!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0