Snabb helg

Helgen har bara flugit iväg och jag mig inte särskilt utvilad än.
I lördags hade jag fullt upp! Först på morgonen gick vi fram och tillbaka till stan för att köpa lite dricka och en födelsedagspresent till Emelie.
Sen hem - sitta ner och ta det lite lugnt, börja fixa sig och sedan gå oväg till bussen.
Åka till Gamleby. Möta upp en underbar kompis som jag inte träffat på typ 2 år!
Upp till hans mammas 40-års fest och fotografera.
Gå till bussen, åka hem, komma hem - hämta dricka och gå iväg på födelsedagsfest.
Var jäkligt trött när jag kom dit så drack nästan ingenting MEN jag hade jätte kul!
Sen fick jag skjuts hem av Linnéas pojkvän - TACK! betydde guld!
Och väl hemma blev det att SOVA!

Igår gjorde vi verkligen ingenting. Jag var jätte trött och min mage var i obalans. Åt skit både i lördags och igår..
Blöh...men det kunde nog ha varit värre faktiskt.
Så idag ska jag nog dra mig bort och köpa ett gymkort! Så jag har det gjort någon gång så jag kan komma igång!

Nellie ligger och sover bredvid mig och jag känner hur jag också skulle behöva sova några timmar till..
Men snart ska jag upp och käka frukost.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0