Det där med blogg..

Åh jag vet inte varför det ska vara så svårt att orka med att skriva ett snabbt litet inlägg då och då?
Jag tycker ju det är kul men ända så faller det ur skallen.
 
Jaja vad har hänt nu då?
Jag tuffar på på gymmet. Går på varje Sh'bam pass jag kan! Onsdagar och Söndgar.
Nu på onsdag ska en fin vän till mig följa med på Sh'bam! Ska bli så kul!
Nellie har blivit förkyld..typiskt.. Snorig och igår hade hon nog lite feber.
Måste köpa en ny temp då den vi har har hängt med i ca 19 år! Så nu börjar batteriet lägga av.
Nellie har börjat ställa sig i krypställning men tar sig fortfarande mer bakåt än framåt.
Den tredje tanden är påväg upp och än så länge verkar hon ganska oberörd, och tur är ju det.
Gardiner till Nellies rum är fixat. Behövs bara sys upp en bit och sen ska vi försöka sätta dit dom.
Lampa och sladd beställde jag nyss så det kommer väl typ onsdagen-torsdag.
 
Vi har varit en sväng i Blackstad. Hälsat på ett par bekanta som varit och hälsat på mamma och pappa.
Åkte till Annie och grillade, spelade kubb och drack lite gott tillsammans med hennes kille.
På lördag är det grillfest hos Emelie och jag hoppas verkligen att Nellie hinner bli frisk tills dess!
Vi har varit på stan och shoppat massa sommar kläder till Nellie då vi fick ett present kort på H&M från
våra bekanta som var hos mamma och pappa. Jätte snällt!
 
På torsdag är det Studenten uppe på Gamlebygymnasiet.
Så då åker vi upp dit och kollar när vännerna springer ut.
Kan knappt förstå att det var ett år sen jag själv stod där på trappen och sjöng!
 
Resten av dagen kommer väl bestå av att dra till gymmet, åka och handla, ta hand om Nellie och ta det lugnt.
Så länge får ni några bilder sen vi var i Blackstad!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0