Sista dagen i månaden

Nu är Januari slut och jag kan inte förstå vart den har tagit vägen? Jag hinner med i mitt eget liv känner jag.
Den 26 Februari är Nellie 6 månader!
Helt sjukt att hon snart är så stor. Fast lite skönt på ett sätt. Dom blir ju mer och mer självständiga ju äldre dom blir vilket leder till att man själv har tid till mycket annat som annars inte går/finns tid till.

Natten var inte den bästa. Nellie vaknade till och ifrån hela natten men i morse när hon vaknade så var febern i alla fall borta.
Mamma kom och hämtade oss rätt tidigt så åkte vi och fikade på Samhall en sväng. Jag lyckades äta upp en hel fralla! Jag ser numera ljust på framtiden.
Sen vidare mot stan för att strosa runt en sväng innan vi begav oss iväg för "mat" handling. Willys, Rusta och Maxi blev det för min del i alla fall. Och dyrt blev det med, men men äta bör man annars dör man..(jävligt fult uttryck)
Juste var in en sväng på Apoteket och köpa rövsalva också! YES ni hörde rätt!
Resten kan ni ju nästan lista ut själva..
Får väl "tacka" Nellie för det, snacka om att bli "märkt" för livet om man får säga det så. Jaja jag hoppas det blir bra och läker så man slipper ha mens i röven när man går på toa...

Björn är i Gamleby och repar lite.. Lite smått tråkigt MEN i slutändan är det bra pengar han tjänar. Extra knäck så att säga! Hahaha SÅ ATT SÄGA! (lite smått internt sådär) bara dom från min gamla klass kommer fatta detta!
Just för stunden ligger jag och Nellie i sängen och jag upplysa allmänheten att hon har hunnit bajsa två gånger med ca 5-10 min mellanrum. OCH att hon har blivit lite hård i magen. Roligt att veta va?

Så här får ni en skit kass mobilbild som knäpptes nyss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0