Pengar!

hihi såg att barnbidraget hade trillat in! Jag som var tvär säker på att det skulle komma på måndag istället.
Jaja inte mig emot! Ligger i sängen med Nellie just nu, och jag tror hon är påväg att somna igen.
Idag är det fredag och det betyder helg! Och helg betyder att Björn är hemma! Och det betyder att jag slipper vara ensam, vilket resulterar i en gladare flickvän!
Precis som alla andra dödliga människor här i världen så drabbades jag igår av denna så kallade "lingonveckan"..hm mycket märkligt fenomen. Och när man drabbas av detta så medföljer det liksom en rad nödvändigheter för att bli frisk från detta. Det absolut första är: CHOKLAD! Vilket resulterade i att jag gjorde kladdkaka igår, mums! Och det andra är:.... eeh, näää men chocklad var nog allt, hihi!

Update: Nellie somnade inte utan hon bajsade istället..(jag som för ca 5 min sen bytte hennes blöja..)
Godmorgon!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0