Fever

Nellie vaknade med feber i morse. Hon fick lite mat så tog jag av henne kläderna sen somnade hon om efter en timma. Sov från 12 till halv 4 ungefär.
Vaknade och sen vid 4 när Björn kom hem fick hon lite mat.
Vi hade tänkt bege oss till Maxi och handla lite men när jag skulle byta kläder på Nellie hon var lite svettig i huvudet så jag tog tempen och febern hade ju självklart stigit.. Så hon fick en supp och sen somnade hon. Får se hur länge hon sover denna gång och hoppas att febern är borta när hon vaknar.

Så med andra ord har det varit en relativt lugn dag och det har inte hänt något alls. Jag har ätit rostat bröd! UTAN att behöva blötlägga den först! Så om man har tur kanske man kan käka tacos på lördag!
Nu är jag jäkligt hungrig och funderar på vad jag ska hitta på att mätta min tomma mage med.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0