En dag som denna..

Ja en dag som denna så vill jag faktiskt bara krypa tillbaka under täcket och sova..
Morgonen började mindre bra och när det hade lugnat sig lite då kommer nästa grej..

Ibland önskar jag bara att jag hade en dubbelgångare av mig själv! (nästan i alla fall)
En person som man kunde prata med som man visste skulle hålla med en och tycka precis som en själv.
Kunna prata om saker man stör sig på och veta att det finns någon mer där ute i världen som håller med mig!
Jaja drömma kan man ju..

Vi får väl se hur denna dag slutar..vi skulle egentligen behöva gå till Maxi och handla men just nu har jag inte så stor lust.
Har egentligen ingen lust att vara hemma överhuvudtaget, men vad gör man inte för sin lilla prinsessa?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0