Års sumé

Jaha år 2013 börjar lida mot sitt slut så jag tänkte lista upp lite händelser/minnen från året som har gått.

Jag lyckades gå ner alla mina mammakilon + lite till.

Nellie fyllde 1 år och började sedan på dagis.

Jag slutade bita på mina naglar.

Vi åkte tåg med Nellie för första gången i 6,5 timma när vi skulle till Gävle.

Hade en helt underbar sommar där vi var väldigt mycket i stadsparken och matade änderna och lekte i lekparken.

Jag skrevs in på AF och började kolla över praktikplatser.

Såg Insidious 2 på bio tillsammans med Björn och två fina vänner.

Förra året så hade jag skrivit att år 2013 skulle bli året då jag skulle komma iform och att vi skulle börja på lägenheten. Jag kom i någelunda form OCH vi har under årets gång hunnit göra klart Nellie's rum samt börjat lite smått på köket.
Så helt fel blev det ju faktiskt inte!
Om jag har några nyårslöften? Nä inga löften MEN jag hoppas att år 2014 blir minst lika bra som 2013.
Att min familj håller sig friska.
Att vi ska fortsätta med lägenheten i den mån vi kan.
Och att fortsätta försöka äta bra och röra på oss.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0