Drömmar..

åh.. finns så mycket saker jag vill göra men som jag känner aldrig kommer hända.
Just nu är det mycket kring, lägenheter och flytt VS inte flytt.
Jag trivs och bo här i Västervik men någonstans så skulle jag vilja flytta till Gävle..fast ändå inte, fast ändå..
Ah ni förstår dilemmat.
Samtidigt känner jag väldigt starkt för att stanna här fast flytta till en annan lägenhet.
Eller rättare sagt, köpa en lägenhet!
Jag vill kunna renovera och bygga upp det på MITT sätt! Få det att se ut så som JAG vill!
Det kostar mycket pengar och absolut inget vi har råd med nu. Och det känns som att det aldrig
kommer hända heller..
Och jag är så ivrig! Jag vill att allt ska hända NU, nunununununuuuuu!
Jag har aldrig haft bra tålamod och kommer nog aldrig få. Jag tål helt enkelt inte att vänta på saker.
Vill jag ha något så vill jag ha det på engång, haha!
Och när inte det går blir jag på dåligt humör, besviken, tankspridd och allt möjligt.
Och helt plötsligt känns att jätte hopplöst. Och då överdriver jag det istället till att: "åh det kommer ALDRIG hända"
"Vi kommer aldrig ha råd" osv osv.
 
Fast jag vet att det finns ju möjligheter och oftast brukar man kunna lösa saker.
Men kanske inte just NU. Så som våran livssituation ser ut. Inte för att den är dålig men med tanke
på att ingen har jobb och sådär.
 
Jag vill bara ha det perfekta livet. Eller, det perfekta liver för MIG...
Och jag vill ha det NU..
Dream on, darling..dream on..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0