22 Juli

Måndag kväll! Usch jag avskyr måndagar..och söndagar..för då vet man att det blir måndag snart..
Haha i alla fall! Hann vara vaken i ca 5 min innan telefonen ringde och det var en snubbe som skulle
komma och installera bredbandet! Så nu väntar vi bara på att modemet ska komma :D
Sen jävlar! Har vi FAST bredband och kan surfa hur mycket vi vill! Mohahaha!
 
Efter frukosten kom Annie förbi. Vi satt och snacka en stund innan vi drog oss ut på en liten promenad.
Gick till Dollarstore, Netto och Rusta och sen tillbaka hem. Jag köpte bara en Hunger Controll på Netto.
Den kostade bara 13kr! Annars kostar dom typ 22-23.. Skapligt fynd, haha! Så det fick bli min lunch.
 
Sen efter tre någongång kom Björn hem från praktiken. Skönt att han fick sluta lite tidigare!
Annie drog vid 4 så efter hon gått käkade vi lite mat. Blev resterna från pajen igår, gott!
Vilade lite på maten och sen gav jag mig ut på en springtur. Samma som igår men dock gick det sämre idag..
Fick håll när jag sprang och det kändes inte så bra, MEN jag är glad över att jag tog mig ut överhuvudtaget!
 
Sedan dess har vi bara tagit det lugnt. Käkat en banan och lite jordgubbar.
Juste! Sofia kom förbi en snabb sväng och sa Hej innan hon var tvungen att åka vidare.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0