TACOS

Idag är det lördag så idag slår vi på stort och äter tacos till middag!
Det var riktigt länge sedan så det ska bli väldigt gott.

Inatt har vi haft väldigt tur!
Nellie har sovit som en GUD inatt!
Åt vid 10 tiden någon gång, somnade efter 11 och vaknade vid TIO ÖVER SJU imorse!
Kan ni tänka er!? Kommer ihåg att jag vaknade med ett ryck vid 6 tiden och trodde hon hade dött då jag kom på att jag faktiskt inte hört något från henne under nattens gång, men jag tittade till henne och hon sov så sött!
Sedan fick hon mat vid halv 8, somnade runt 8 och vaknade vid kvart över 11 :)
Helt okej tycker mamna och pappa!

Hoppas att vi får uppleva flera såna här nätter framöver!
Ikväll är det Körslaget som gäller :D
tillsammans med lite Cola och andra godsaker!

Hoppas ni får en fortsatt bra helg :)



Kommentarer
Peggie

Låter härligt med tacos hoppas att denna natt också blir bra. Kram

2012-09-22 @ 18:36:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0