dagarna springer förbi

ååh vad seg jag är i kroppen! är fortfarande lite snorig och hostig men snart är vi friska :)
Inatt gick det väldigt bra faktiskt, Lilltjejen fick mat kvart över 10, somnade en timme senare
och sov ända fram till kvart över 3 :D
Sen bytte vi blöjan, matade henne och efter någon timme så somnade hon om igen :)
 
Idag kom även besiktningsmannen och kollade runt i våran lägenhet då vi snart ska flytta :D
Ja ni hörde rätt! den 1 November flyttar våran lilla familj in till stan till en stor och fin trea!
Med inglasad balkong, diskmaskin, tvättmaskin och torktumlare, rena drömmen!
 
Just nu har vi världens tråkigaste väder ute och jag vill inget hellre än att ta mig ett varmt BAD!
meeen jag får vänta, än får jag inte bada.
Nellie ligger i vagnen och sover och jag sitter brevid i soffan och gluttar lite på TV'n
och väntar på min kära man som drog in till stan för att hämta ut en sak från bussgods
och nu sitter han på bussen påväg hem igen.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0