Höst

Och då var hösten verkligen här!
Det blåser, regnar och är kallt..usch jag vill inte mera.
Vill att det ska vara sommar igen, med massa värme och sol!
 
Och så var det söndag idag och helgen är över.
I Fredags kom hela Björns familj: mamma, pappa, syster, bror och systerdotter.
Och dom åkte hem idag, så igår vart det en väldigt intensiv dag så man ganska trött sen på kvällen.
Idag ska vi bara ta det lugnt och försöka ha en bra fortsatt dag/kväll.
Och ikväll ska vi kolla på Face Off och sen ska vi bada/duscha.
Jag rååååkade även beställa en stickad  tröja från Gina Tricot, ups! Meeen den är sååå snygg!
Jaja nu är det gjort och ja ångrar inget, haha.
Snart ska jag ställa mig och laga lite mat och sen bara fortsätta att ta det lugnt.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0