Västervik

Ojoj nu har det hunnit hända mycket saker under tiden jag inte bloggat!

I torsdags gick hela dagen åt att flytta och städa.
Men framåt förmiddagen var vi äntligen klara!
Så numera är vi Västerviksbor!
I fredags var vi ute och rännde nere på stan och bort till ÖB och så vidare så när vi väl kom hem framåt 5-6 tiden så var man ganska slut i benen och fötterna.
Igår började vi med att ta en tripp till Ica Maxi och Dollarstore.
Köpte lite mat och annat gott samt lite nödvändigheter på Dollarstore.

Åt lite fin mat igår för att inviga vårt nya boende.
Det fick bli: Potatis, Qourn strimlor, brunsås och svart&rödvinbärs gelé.
Efter att maten smält lite så kom Annie och jag började sminka mig.
Tog hela 1,5 timme, haha! Sen kom Mamma och hämtade Nellie. Kändes lite konstigt att vara barnledig för en kväll/natt och nu i efterhand hafe jag gärn stannat hemma med henne och Björn!
Men hur eller hur så efter att Nellie åkt så korkade vi upp och började dricka.
Lyssnade på musil och hade det väldigt trevligt.
Sen åkte vi ner till stan och sen in på Palladium där dom hade Halloween tema!
Hann vara där i ca en timma innan vi begav oss hem då Björn mådde dåligt och var trött.
Själv så mådde man inte dåligt förens vi kom hem och slappnade av.
Så efter mycket strul och illamående så kunde jag somna.
Och helt ärligt, med handen på hjärtat så tänker jag nog inte dricka igen..
I alla fall inte bli full igen.

Jag sitter hellre hemma och myser med min dotter och fästman <3

Idag har vi bara tagit det väldigt lugnt.
Jag har lyckats hitta lite krafter till att städa i köket och efter jag skrivit klart detta ska jag försöka slänga ihop något ätbart.
Sen slänga mig i duschen och fortsätta att slöa.
Slänger i alla fall upp en bild på gårdagens smink!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0