Skärpning

 
 
 

Sa ju att jag skulle städa igår? Och till och med i förrgår! Tror ni det blev av eller? Naeä!
Skärpning nu! Just nu rullar tvättmaskinen full med handukar i alla fall.
Och efter att jag skrivit klart detta SKA jag börja plocka lite och damsuga!
Ska försök få dit vardagsrumsmattan också, den har än så länge bara legat ihopvikt vid elementet.

Juste! Jag skulle ju baka igår, mja det blev en tårta men det vart inte bra!
Först misslyckades jag med vaniljsåsen (skulle testa på att göra egen)
och sen "fastnade" inte frostingen som jag ville så tårtb blev skitful!
Snacka om att jag blev arg, så vi tog oss en varsin bit sen kastade jag resten!
Vet, låter kanske sjukt men när jag har bakat något som jag sedan misslyckats med då vill jag inte se det mer, då vill jag bara kasta allt och glömma allt!
+ visst den blev god men som bagerska eller fotograf eller modell eller vad man nu håller på med så blir man lätt självkritisk. Man har en vision i huvudet som inte når fram och då blir man lite sur på sig själv.
Men men nästa helg ska jag nog baka cupcakes i stället! Det känner jag mig lite säkrare på, haha!

Aja dags att återgå till städandet!
Ha en fortsatt bra dag allihopa!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0