Paket

åh vilken bra onsdag! Idag kom elektronik snubben och kopplade in våran tvättmaskin och torktumlare så just nu går dom för fullt.
Sedan när jag skulle springa ner och kolla posten så hittade jag ingen post MEN jag hittade ett litet paket till mig.
Och gissa om jag blev glad! Mina älskade Ateco tyllar hade kommit!
Blev genast sugen på att baka något, haha! Dock så bakade jag bara för någon dag sen.

Just nu sitter vi och myser i soffan.
Jag har en sovande Nellie på bröstet och en vacker sambo brevid mig.
Livet kan knappt bli mycket bättre än såhär!
Sen blir att laga lite mat och fortsätta med all tvätt.

Hoppas ni också haft en bra dag idag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0