Oj då..

Okej efter att jag fått två "utskällningar" haha, så LOVAR jag nu att uppdatera bättre!
- ja men hur vet vi att du kommer hålla det då?
- JO för att jag har satt TVÅ påminnelser på mobilen som kommer klinga VARJE dag hädanefter!

Kan skriva lite kort om idag. Tog oss en rejäl sovmorgon till halv 11 idag, åt lite frukost och sen gav jag mig ut på en PW (powerwalk) och drog förbi Ica Maxi och köpte lite gurka och ersättning till pluttan.
Sedan har jag hunnit med att tvätta lite kläder och kollar på Hela Sverige Bakar, trodde 100% på att Ronnie eller Josefin skulle vinna men Kristina var helt klart en värdig vinnare också.
Just nu kollar vi på Fråge Olle och efter det är slut blir det till att försöka få lite sömn för imorgon ska vi upp tidigt för att åka till Gamleby och gå på Föräldragrupp.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0