Nu börjar det!

 
 
 

Åh har som vanligt glömt bort bloggen!
Jaja here we go! I söndags hände det inte allt för mycket, eller jo vad dum jag är, det var ju Farsdag i söndags!
Finaste mannen min fick en tröja som det står: Pappa Rockar på. Och sen smet jag iväg till Ica Maxi och köpte en prinsesstårt bit till honom <3

Igår började vårat nya liv!
Vi ska nu satsta på
- mindre kolhydrater
- mer frukt och grönt
- mindre godis och läsk
Och mer promenader/cykling
Så igår var jag iväg och stor handlade inför denna vecka.
Sedan badade vi lillskruttan också. Mycket uppskattat tycker hon, hihi!

Idag fick vi oss en rejäl sovmorgon, till 10! Innan vi väcktes av dom ljuva tonerna av en liten filur nere på öppna förskolan som sprang omkring och sjöng: we will, we will rock you x 20 ungefär.
Sedan såsade vi ner oss i soffan efter frukost.
Men efter mycket om och men så tog vi oss ut i alla fall.
Blev en sväng till Elgiganten och kolla på datorer. Och vi hittade faktiskt en som båda tyckte om!
En liten promenad på 6,27km blev det tillslut.
Ställde mig och lagade lite mat direkt när vi kom hem och sen dess har vi bara tagit det lugnt i soffan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0