Fredags mys

 
 
 

Äntligen är det Fredag och vi alla får en ursäkt att äta lite gottgott!
Haha nja inte hos oss i alla fall! Jag är i full gång med att tvätta våra sängkläder och sen ska jag tvätta alla handukar också.
Sen ska jag även städa lägenheten, för det behövs verkligen nu efter allt flyttande.

Sitter i soffan med en sovande unge i knät <3
Det är jätte fint väder ute så om jag känner oss rätt så går vi ut en sväng också!
Och så kaaanske jag bakar nåt ikväll!
Haha kan inte hålla mig, måste testa dom nya tyllarna!
Och btw så funderar jag på att skaffa mig en bakblogg. Får se hur det blir med det.

Här kommer en bild på världens sötaste unge!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0