Fixa och Trixa

åh har fixat och donat i vårat sovrum ett tag nu på morgonen och blev precis klar!
Nellie har ju hittils somnat och sovit i sin gamla vagn men nu tänkte vi prova och flytta över henne till spjälsängen.
Så har möblerat om och om och om igen, så nu är jag ganska nöjd.

Juste! Köpte en avocado igår! Har liksom ingen direkt erfarenhet av att äta avocado och jag vet att den innehåller bra och nyttiga fetter så jag bestämde mig för att köpa en för att testa att ha på macka.
Så i morse gjorde jag iordning en knäckemacka och mosade lite avocado och hade lite Herbamare på, och faktiskt! Det var inte så illa som jag trodde!

Så nu ska jag slappa i soffan lite. Nellie ligger och sover brevid oss i soffan just nu. Somnade helt själv också!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0