Det blev en pojke!

ÅH jag måste bara få dela med mig till er alla om denna underbara sak som hänt!
Ett par vänner till oss fick idag som lilla son, och jag är så glad för deras skull! ♥
Grattis Johanna & Simon!
 
Idag var vi till BVC för att väga, mäta OCH bambambaaaaaam...vaccinera Nellie.
Det gick faktiskt väldigt bra och jag tror nästan jag var mer "rädd" än vad hon var.
Hon skrek till och grät en skvätt men så fort hon kom till mig så blev det lugnt ♥
Just nu är hon lite gnäll, vet inte om det är för att hon är trött eller om det kan vara sprutan.
Hur eller hur så var vi in till Apoteket och bunkrade upp med lite Panodil ifall hon blir dålig framöver.
 
Idag fick jag även mitt paket på Gina Tricot! Hade beställt ett bad boxertrosor/hipsters och en sportBH.
Nu saknas det bara ett pas Löpartights och ett par strumpor så är hela outfiten klar för vintern!
Blev att vi åt lite Kina till lunch, Älskling bjöd och det var såååå gott.
Nu ska vi väl bara sitta i soffan och slöa resten av kvällen. Ska kolla på Fråge Olle och sen
blir det att gå och lägga sig och försöka sova.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0