Torsdag 12/7

Äh va fan! Appen fungerar fortfarande inte och jag orkar verkligen inte starta datorn, så nu loggade jag in via internet på mobilen :p
Idag är det Torsdag och jag ligger i soffan och kollar på Djurpolisen :)
Orkade inte skriva något igår då jag vaknade upp med huvudvärk och kände mig allmänd nedstämd hela dagen..
Men idag känner jag mig lite bättre i alla fall!
Ska försöka hitta orken till att ta en vända med dammsugare ;)
Och så kanske jag ska försöka komma ut lite också, det är ju faktiskt helt okej väder ute än så länge :)
Nästa vecka blir det till att klippa håret och sätta in löshår :D
YEY! Hoppas bara på att det kommer se bra ut men jag litar på dig Michaela ;)


Kommentarer
Michaela

Det är bra! ;)

2012-07-12 @ 17:02:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0