TIPS!



Neutrogena 2-in-1 & Blackhead Eliminating
Dessa två köpte jag för några dagar sen och jag är redan nöjd :D

På ett sätt ska jag vara glad över mig väldigt feta/oljiga då sådan hy inte åldras/får rynkor lika fort som torr hy!
Så ja, på detta plan är jag faktiskt väldigt glad. MEN fet hy är inget en tjej som jag vill ha :p
Och det känns som att jag har prövat allt ibland! Men efter att ha läst runt lite på Internet om dessa produkter så tänkte jag what a heck! go for it!
Så jag köpte dessa två, det finns en scrub och några andra produkter i samma serie men jag valde dessa :)

Jag använder dom varje morgon och kväll och man känner sig alltid så fräsch i ansiktet efter man använt dom.
Och min hy håller sig faktiskt väldigt matt under dagen. även fast jag har svettats :)

Hur som helst så rekommenderar jag dessa produkter STARKT!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0