Ny vecka, Nya möjligheter

Då var det måndag igen och mina meningslösa dagar börjar om på nytt!
Nej men seriöst, det suger verkligen att sitta hemma ensam fram tills typ klockan 4..?
Men men snart har vi våran lilla ängel här som jag kan mysa med ♥

Har som vanligt inte gjort något speciellt idag - utan bara väntat på att min man ska komma hem
Väl hemma, så kom Mamma en sväng också med en blöjhink som hon hämtat åt oss :)
Så nu slipper vi lukten av stinkande bajsblöjor ;)

Jaja imorrn får jag ha min Man för mig själv heeeela dagen!
För imorrn ska vi till barnmorskan klockan 11 :)
Hoppas på att hon kan säga hur bebis ligger också! Vill ju veta om hon har vänt sig :p

Resten av denna dag får bestå av MASSA slapp och mys ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0