Kväller

God kväll

Sitter i soffan och svettas som en gris! och ändå har vi ställt in fläkten här inne för tillfället :o
Har i alla fall badat/duschat och fräschat upp mig lite! :)
Tog även det stora steget idag och rakade av mig mina ögonbryn! JAPP ni läste rätt!
Har varit så nedrans trött på dom länge nu! Inte nog med att ansiktet (som alla vet) är osymmetriskt, så vill aldrig mina ögonbryn bli lika "höga" eller lika "böjda" när jag noppar dom + att jag (personligen) tycker att det gör ont att noppa ögonbrynen.
Så idag rakade jag av dom, så nu kan jag måla dit dom ist :) PRECIS så som jag vill ha dom! :D
Ett annat plus är att när jag inte orkar hålla på så längre så kan jag bara låta dom växa ut :)
Om man då istället noppar sina ögonbryn konstant så kan det gå så pass långt att dom aldrig växer ut igen och det vill man ju inte riskera.
Sen har jag bara allmänt fräschat upp mig lite :) tvättat ansiktet och lite sånt, tänkte skriva lite mer om det imorgon :)

Idag har det inte hänt jätte mycket.
Morgonen började med regn + åska + strömavbrott, INTE okej!
Satt framför TV:n och gömde mig bakom Mannen, hatar verkligen när det ska hålla på och åska..
Lite senare fram på dagen stack vi iväg till ett par vänner och fikade :) Sofia fick en liten födelsedags present utav oss också och hon blev jätte glad!
Sen hem och göra lite mat och så och sen glida ner i soffan framför datorn & TV:n.

Blogg.se appen fungerar fortfarande inte för mig!? :o
Någon annan som också har problem med att logga in?
Aja, slänger in en random bild bara för att göra detta inlägg lite finare ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0