kommer inte på något bra

ååh jag blir så arg på blogg.se!!
1. jag kan FORTFARANDE inte logga in på mobil appen!
2. jag vill byta tema till bloggen men det funkar inte för hela bloggen och allt blir förskjutet och ser helt cp ut!
så det verkar som att "Dusty Rose" är det ända temat som funkar för mig..
iiiiiinte så imponerande direkt..

Hur som helst så har jag ondare än ondast idag! Min lilla punkt under högra bröstet har idag bestämt sig för att göra ont heeeeela dagen..annars brukar jag mest känna av det när jag sitter ner en stund men just idag ville det göra ont hur jag än står/sitter/går (y)

Blev en sväng till stan med Mamma och Mormor idag i alla fall, dom skulle handla lite så jag passade på att följa med så jag slapp sitta hemma ensam :)
Sen hämtade vi även upp Mannen min när han hade slutat :D
Så när vi kom hem blev det ner till ICA en sväng och sen laga lite mat, dra igång tvätten och nu sitter jag här.
Duktigaste älskling är uppe på Garpe berget och joggar! ♥





Kommentarer
michaela

har du klippt dig? :O

2012-07-10 @ 22:32:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0