30 Juli

Jaha då var det nästan slut på Juli månad :o
Det har gått sjukt fort, men snart är det Augusti och det betyder bara att mitt BF närmar sig ♥
Just nu - eller varje dag rättare sagt! Håller vår lilla igång som bara den!
Visst det är härligt att hon rör sig, MEN när hon sparkar runt så pass mycket att jag börjar må illa!?
Då kan hon gärna få lugna ner sig lite :p
Kan ju knappt sitta upprätt för hon bara sparkar runt hela tiden, haha!

Har haft en bra helg i alla fall :) Åkte ju hem till Mamma och Pappa i fredags och sov över till lördag.
Och på lördagen var jag upp till Frösvi och fotade på Semestercupen :)
´
Igår var det söndag och det hände inte allt för mycket.
Mannen var iväg till gymmet och sådär annars har det varit helt lugnt :)

Och idag är det måndag och jag sitter som vanligt hemma och lurvar ;)
Har inte någon teckning på mobilen heller så kan varken ringa eller smsa :(

Aja här får ni två bilder från Semestercupen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0