Snart drar vi

Då drar vi snart ut till Blackstad för lite mys!
Kläderna är tvättade, och nästan allt är packat. Vi ska bara göra ett snabb stopp på Maxi för att handla dom sista ingredienserna till bakandet.
Nellie var ganska gnällig men efter ca 10 min så ligger hon nu och sover som en stock i soffan, medans Pappa rakar håret och Mamma lyssnar på musik på datorn. Tur att hon kan sova medans det är "oljud" omkring.
 
Har gått med i en grupp på Facebook som heter Burmilla vänner. Jag har ju själv två burmillor så jag tänkte varför inte!
Och där hittade jag Zelmas första ägare/uppfödare och fick även veta lite om hennes släkt. Hennes mamma är tyvärr bortgången men hennes Pappa lever än! Skulle vara kul att träffa han och se hur han ser ut.
 
Vi får väl se när vi hörs igen, kommer ju ha rätt fullt upp i helgen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0