PW i kyla

Nellie vaknade vid halv 8 imorse och för en gång skull så valde vi att inte somna om.
Så vi låg i sängen och drog oss till framåt nio-tiden. Innan Björn tvingade upp mig ur sängen.
Efter att vi ätit lite frukost och smält den så gav jag mig iväg till Ica Maxi. Hämtade ut ett paket och köpte strumpor.
När jag kom hem så skulle Björn också iväg till Ica för att handla ingredienser till kladdkaka
så jag följde med honom (tillsammas med Nellie i vagnen såklart)
 
Efter mycket om och men kom vi tillslut hem och då ställde sig Mannen och gjorde kladdkaka, för första gången!
Blev riktigt gott faktiskt. Och när den var klar gjorde jag mat.
Skulle egentligen har tvättat idag men får göra det i morgon istället.
 
Ska försöka fixa bloggen också, har inte haft tid eller lust men nu känner jag att jag måste ta tag i det!
 


Kommentarer
Peggie

Han kanske blir en kladdkake bagare och du cupcake ni håller er inom samma gren hahaha

Svar: Haha jaa! Jodå men den vart jättegod! Skulle dock behöva en springform att göra den i.
Therese Svensson

2012-12-07 @ 20:56:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0