j*vla app

Min blogg.se app i mobilen vill inte fungera!
Jag provade att ta bort den och ladda hem den igen för det står att man ska göra så, men fungerade det? NEJ!
Den stänger ner sig av sig självt och det är mycket irriterande.
Aja hoppas blogg.se fixar den buggen snart..
 
Idag är det söndag och som dom flesta söndagar har det inte hänt allt för mycket.
Nellie vaknade (som vanligt) klockan 8 och var jätte glad (som alltid).
Hon fick lite mat och vi bytte på henne och sen låg vi kvar i sängen ca en timma innan vi masa oss
upp ur sängen för att inta lite frukost.
 
Efter att vi suttit stilla och tysta i soffan i någon timme eller så, så fick vi tillslut tummen ur röven och gick ut.
Och iväg till Ica Maxi. När vi nästan var framme ringde Mamma och frågade om hon och Pappa
fick komma på en kopp kaffe, och att dom var vid Maxi. Så vi traskade på, handlade det vi skulle och
sen åkte vi gemensamt tillbaka till lägenheten och fikade lite grann.
 
Efter att Mamma och Pappa åkt så har vi mest tagit det lugnt.
Jag har lagat mat och Mannen står just nu i duschen. Och så fort han blivit klart ska Nellie bada.
Imorgon är det måndag och Björn börjar sin praktik.
Ska alltså vara hemma ensam med Nellie från ca 7-8 på morgonen till efter 2 på förmiddagen för första
gången sedan hon föddes!
Kommer jag klara det? Fortsättning följer...
 
Så länge bjuder jag på en bild som aldrig tidigare visats på bloggen
En nykläckt bebis och en trött Mamma efter en ca 17 timmar lång förlossnig..♥


Kommentarer
Peggie

Fin bild på er båda <3

Svar: Tack <3
Therese Svensson

2012-12-09 @ 20:58:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0