2013

År 2012 är snart slut och imorgon firar vi in det nya  året 2013
Vart tog 2012 vägen? Tycker att detta år har gått så otroligt fort!
Men på ett sätt är det ganska skönt. Nytt år betyder nya möjligheter.
Och jag hoppas verkligen att 2013 blir mitt/vårat år. Jag hoppas att vi kommer kunna börja fixa i lägenheten.
Jag hoppas att vi kommer kunna börja må bättre och bli lyckligare.
Jag har i alla fall ett starkt hopp om 2013!
 
Idag är det söndag och inte mycket har hänt. Nellie vaknade vid 6! imorse och var jätte glad.
Men efter att hon fått lite mat så somnade hon om tillslut.
I fredags var vi på bvc för att väga och mäta. Nu väger lillstumpan 6890gram och är 63cm lång ♥
I morgon är det nyårsafton och vi ska hem till Mamma och Pappa och äta lite fin mat och ha det trevligt.
Jag ska även dricka upp mina två cider som blev kvar sen Hallooween.
 
 
 


Kommentarer
Mimmi Johansson

Haha åh, ledsen hundvalp-blick, så söt!

Svar: haha jaa :p
Therese Svensson

2012-12-30 @ 22:35:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0