Det börjar se ljust ut

Tro det eller ej men livet börjar faktiskt ljusna en aning :)
Sprang ju som sagt omkring på stan idag med massa ärenden!
Gick bättre än förväntat, många bra besked ;D
Efter alla "vuxna" ärenden så drog vi omkring på stan en liten stund också.
Var inne på Åhlens och drömde mig bort bland alla deras vackra köksgrejjor!
Blev helt klart sugen på att köpa en ny muffinsplåt och massa nya formar och grejer
men vi får se, har ju lite pengar kvar sen jag fyllde år som jag inte vet vad jag ska
lägga på än ;p

Sen började klockan bli lite mycket så vi hann på en buss och åkte hem och lagade mat på en gång :)
Så nu sitter jag här och försöker prata med min lilla ängel i magen!
Hon är VÄLDIGT livlig just nu, och det tänker säkert många: "ååh vad mysigt" eller "men det måste ju bara kännas bra"
Jo visst det känns härligt att hon lever och så MEN...
När man knappt kan sitta upprätt för hon rör sig så mycket så att det på gränsen gör ont! Då är det faktiskt lite jobbigt ;p



Gose Kovo har hittat en mysig sovplats: i spjälsängen ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0